*alt_site_homepage_image*
lt
en it

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Italijoje skelbia atranką užimti raštvedžio pareigybę

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2020 m. rugsėjo 11 d. 16.00 val. (Italijos laiku) elektroniniu paštu amb.it@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti lietuvių ir italų kalbas ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą (Lietuvos Respublikos Konsulinis statutas, 1963 m. Vienos konsvencija dėl konsulinių santykių, Lietuvos Respublikos Konsulinio mokesčio įstatymas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994-11-16 Nutarimas Nr. 1135 „Dėl LR konsulinio mokesčio tarifų ir LR konsulinio mokesčio mokėjimo ir grąžinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“);
  8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės raštvedžio (-ės) funkcijos:

  1. pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  2. teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  3. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
  4. priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
  5. rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  6. pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
  7. atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
  8. formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  9. pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
  10. ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
  11. vykdo kitus atstovybės vadovo  nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- administracinio darbo patirtis.

Pateikiant dokumentus būtina informuoti apie visas turimas pilietybes.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis 0,5 etato - 20 val. per savaitę - . Pareiginės algos koeficientas nuo 3,8. Galimas gyvenamųjų patalpų nuomos išlaidų kompensavimas bei sveikatos draudimas.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2020 m. rugsėjo 11 d. 16.00 val. (Italijos laiku) elektroniniu paštu amb.it@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2020 m. rugsėjo 16 d . Lietuvos Respublikos ambasados Italijoje patalpose arba telefonu/skype.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu amb.it@urm.lt